Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 12:43:33 MET DST

On Tue, 05 May 1998 19:59:42 +0200, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:

>Mozna. Za cene dwoch abonamentow. Byc moze AsterCity z czasem doda do
>cennika znizkowy abonament za kolejne komputery, ale na razie jest to po
>prostu cena razy dwa.

Mam tylko takie pytanka.

a) Stoją sobie dwa komputery. Czy jeżeli jeden z nich chcę podłączyć przez
AC do Internetu, to płacę jak za dwa?

b) j.w. ale komputery są spięte ethernetem

c) jak w pkt. b, ale na podłączanym komputerze zainstalowany jest linux.

Marcin Jagodzinski
marcinj^webcorp.com.pl
http://marcin.webcorp.pl/
http://studio.webcorp.pl/