Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 20:39:40 MET DST

Andrzej Bursztynski <NoSpam_and_at_andy.pse.pl> wrote:
: Tak z czystej ciekawości - i off-topic. A co zrobi AC jak ktoś się
: w ogóle nielegalnie włączy do kablówki (TV)? Czy Internetu? I nie będzie
: miał żadnej umowy cywilno-prawnej że jak dołączy drugi komputer to ma kuku?

: Bardzo jestem ciekaw jak to prawnie wygląda, obawiam się że Polska słabo
: broni prawa właściciela kablówki. W USA to kuku boli i to bardzo..

Mysle ze prosto - umowa pewne rzeczy okresla. Jak jedna strona
nie przestrzega umowy - to druga ja zrywa.
Zapewne jest tez przewidzany sposob rozwiazania umowy z woli ktorejkolwiek
ze stron.

J.