Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 18:39:53 MET DST

: >Jesli wykryjemy, zrobimy ci kuku. Jesli jestes pewien ze nie wykryjemy,
: >to mozesz placic zerowy abonament za tego drugiego peceta. Sprawa prosta

Niestety nie sprobuje, bo jak sie dowiedzialem w AS nie podlacza mi
Internetu, bo za malo ogladam TV (to pewnie dlatego, zebym nie siedzial za
czesto przed PCtem). Jak sobie kupie kabel do telewizora, to wtedy juz
beda mogli podlaczyc.

D.M.

ps. od kilku lat mam druty od TP SA i nie mam takich problemow (jak ilosc
dozwolonych PCtow).