Re: Ciemnogrod

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 10:20:05 MET DST

Łukasz Rewerenda wrote:

> Ja myślę, że to niejest takie całkiem zwykłe zbiorowisko ludzi
> i opinii. Jest to miejsce, gdzie propaguje się pewną opcję polityczną,
> dosyć, jak to mówią, radykalną -- co w naturalny sposób prowokuje
> agresję, ataki i pomówienia ze strony przeciwników, tj. w tym przypadku
> ,,Jasnogrodzian''.

Co z podanych przeze mnie faktow jest nieprawda? Jestem po prostu
ciekaw: slyszalem je od ludzi, ktorych nie znam zbyt dobrze i mam dosc
ograniczone zaufanie; sam zetknelem sie tylko z drobna czastka szerokiej
dzialalnosci mjw.

Mam nadzieje, ze zarowno w zawartosci serwisu jak i na liscie
dyskusyjnej nie pojawiaja sie podobnej klasy wypowiedzi co tych, ktorych
Ciemnogrod uwaza za swoich przeciwnikow, a wiec Macka (ktorego nie
wiedziec czemu na cytowanej przez ciebie stronie nazywa sie
"reprezentantami laickiej kultury humanistycznej" - Maciej Klawikowski
to chyba jest jeden?)...

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://slowa.art.pl/ - Slowa i linie