Re: Ciemnogrod

Autor: Łukasz Rewerenda (Lukasz.Rewerenda_at_ciemnogrod.net)
Data: Sun 03 May 1998 - 08:59:10 MET DST

Jaroslaw Zielinski napisał:
[..]
> Ciemnogrod to calkiem takie zwykle zbiorowisko opinii roznych ludzi i
> nie bylo w tym nic dziwnego gdyby nie osoba jego brumistrza - Miroslawa
> Jana Weichowskiego. Jest on oskarzany, slusznie czy nie - to rozsadzi
> historia - ze falszuje postingi swoich przeciwnikow, tu ma niezla
> praktyke, bo podobno robil to juz w 1995 roku, ze kasuje postingi,
> kolportuje materialy rasistowskie, udziela pomocy faszystom i rasistom,
> a jego zwolennicy prowadza mailbombing na swoich przeciwnikow.

        Ja myślę, że to niejest takie całkiem zwykłe zbiorowisko ludzi
i opinii. Jest to miejsce, gdzie propaguje się pewną opcję polityczną,
dosyć, jak to mówią, radykalną -- co w naturalny sposób prowokuje
agresję, ataki i pomówienia ze strony przeciwników, tj. w tym przypadku
,,Jasnogrodzian''.

        Polecam przejrzenie takich stron, jak:
http://www.ciemnogrod.net/Texts/vulgar.htm
http://www.ciemnogrod.net/Texts/hatemail.htm

> Byl taki moment, ze serwis Ciemnogrod zostal zamkniety po tym, jak jego
> ISP - Digiiscape za zazadal tlumaczenia jednej ze stron serwisu, a
> Wiechowski wypowiedzial umowe. Strona ta dotyczyla macka Klawikowskiego,
> znanego w grupach dyskusyjnych jako Maciek bodajze. Ciemnogrod przeniosl
> sie na chwile na serwer Radia WAWA, ale widze, ze znow zaczal dzialac.
> Moze dlatego adresy pocztowe nie dzialaly / nie dzialaja... [..]

        AFAIK Ciemnogród jest już fizycznie w Polsce -- a stary adres
jest po prostu dla wygody użytkowników.

PS. Od jutra przez kilka dni będę w sieci nieosiągalny.

Pozdrawiam,

Łukasz Rewerenda