Re: Cenzura w TPSA lub u p. Malka

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 22:01:06 MET DST

Falinski wrote:

> Niektorzy maja rcje: zdecydowanie oddalamy sie od profilu tej grupy
> dyskusyjnej. A zyczenia dotyczace prywatyzacji TPSA sa jedynie pobozne. Prosze
> zerknac do raportu firmy spozadzajacej konktrole audytingowa TP S.A. z przed
> dwoch lat. Tam wynika czarno na bialym, jak szalenie mafijna, korupcjogenna i
> nieekonomiczna jest to struktura. Zreszta "tepsiarze" dokladali wszelkich
> staran, aby ten raport, wykonany przeciez na ich zyczenie, nie ujrzal swiatla
> dziennego.

Byc moze. Ale ja patrze na TPSA z punktu widzenia tego, co zrobila dla
Internetu. A zrobila calkiem sporo i naleza sie jej za to gratulacje.
Byc moze istnieje lepszy i tanszy sposob zrobienia tego samego, ale ja
jakos nie zauwazylem, by ktos probowal sie za niego zabrac.

> Jarku, lekko sie pogubiles.

Jeszcze nie.

> Po co komu w USA polska grupa dyskusyjna?

A po co mnie w Polsce anglojezyczna grupa alt? Dokladnie na tyle: jesli
bede zainteresowany, to sobie ja przejrze.

> Nad pozowane zdjecia pornograficzne ze Stanow przedlkadam intymnosc pozycia
> malzenskiego, jednak jeszcze raz powtarzam (po raz ostatni), ze zachowanie
> "tepsiarzy" jest zenujace.

A ja uwazam, ze nie - bo jest to po prostu suwerenna decyzja jednego z
uczestnikow Internetu. I takie decyzje trzeba szanowac. Internet w
Polsce opiera sie na dobrej woli wielu osob, firm, instytucji. Jesli
wprowadzimy do niego myslenie "a mi sie nalezy", "dlaczego on to zrobil,
przeciez ja wiem lepiej" to po prostu go zniszczymy - bo ludzie, ktorzy
dzis go tworza zniecheca sie do tego i pojda robic rzeczy, w ktorych
nikt im nie bedzie wypominal rzeczy robionych z dobrej woli.

Jaroslaw Zielinski