Re: Cenzura w TPSA lub u p. Malka

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 23:53:34 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:
: Byc moze. Ale ja patrze na TPSA z punktu widzenia tego, co zrobila dla
: Internetu. A zrobila calkiem sporo i naleza sie jej za to gratulacje.
: Byc moze istnieje lepszy i tanszy sposob zrobienia tego samego, ale ja
: jakos nie zauwazylem, by ktos probowal sie za niego zabrac.

Zauwaz ze w obecnych czasach to TPSA nikomu po prostu nie daje tego zrobic.
Tzn - kazdy moze zrobic, tylko po co, skoro za telefony placic bedziemy
tyle samo?

Cala nadzieja w Netii, AC, PTK, i oby konkurencja byla jak najwieksza :-)_

Swoja droga to paradoksalne - firma ktora faktycznie najbardziej sie
przylozyla do upowszechnienia internetu jednoczesnie jest najwieksza
zapora na dalszym jego upowszechnieniu :-)

J.