Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: BlackHack / 69 (bh_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 22:25:37 MET DST

On 22 Apr 1998 14:02:19 GMT, NoSpam_and_at_andy.pse.pl (Andrzej
Bursztynski) wrote:
>Jest to dość ciekawe zagadnienie. W świetle poslkiego prawa umowa
>nie musi być zwarta na piśmie. Np. ustna umowa jest tak samo wiążąca.
>
>Pytanie - czy łącząc się z 0202122 zawieram umowę z TP SA czy nie?

i tu jest wlasnie przyklad, ze silne prawa konsumenta (czyli w gruncie
rzeczy troche-socjalizm) moga nam chyba jednak troche pomoc
jezeli kupuje cos w sklepie, to chyba nie zawieram z nim zadnej umowy?
ale jezeli jedzenie bedzie przeterminowane i cos sie stanie, to
winowajca raczej za to odpowie?
czy jezeli pojde do fryzjera (znowu nie ma umowy) to czy moge go podac
do sadu, jezeli ogoli mnie na lyso a ja chcialem tylko podciac
koncowki?
czy jezeli place kablowce, a ona wisi, to czy moge domagac sie
odszkodowania? ops, chyba byla umowa..
mam! czy jak lece samolotem, to wlasciciel samolotu odpowiada za moje
bezpieczenstwo? MUSI dbac o wygode mojego lotu? o to zebym nie umarl z
glodu? od ataku serca (jak samolot zacznie robic beczki:) ?

zmierzam do tego, ze jezeli ktos udostepnia cos nam, to wystarczy sie
na to zgodzic - i juz zyskujemy jakies prawa... jezeli TPSA daje nam
dostep do internetu (nie tak znowu tani!!!) to czy nie powinna tez
zapewnic dostepu do irca, usenetu i e-maila? tego ostatniego z reszta
z tego co wiem nie zapewnia..
ale jezeli udostepnia nam swoja usluge i w dodatku jest to firma w
koncu panstwowa - lub przynajmniej wlasnosc skarbu panstwa - to
powinna udoskonalic swoja usluge tak mocno jak sie da...

KASOWANIE POSTOW w zaden sposob nie pomaga klientom - uzywam free
agenta, ktory sciaga mi tylko naglowki maili, gdy chce cos przeczytac
- po prostu to zaznaczam.. wszystko co biore sam wybieram...
KASOWANIE CALYCH GRUP - tym bardziej w niczym nie pomaga
jezeli kogos nie interesuje sex oralny, terroryzm lub jakas sekta - TO
NIE TRAFI TAM PRZYPADKIEM

KASOWANIE jest cenzura.. zabiera nam to, co powinnismy dostac, jezeli
tego chcemy

w niczym nie pomaga - ogranicza nasze prawa

czy ktos jest w stanie podac jakies zyski z kasowania (poza wieksza
iloscia miejsca na serverach i zmniejszeniu bezrobocia dzieki
zatrudnieniu ludzika do kasowania:) ?

                                                     bh