Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet

Autor: Wojciech Małek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 12:43:47 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Uważam, że admin ma prawo powiedzieć "na administrowanym przeze mnie
> serwerze nie będzie obrazków takich to a takich". I ma prawo zrobić
> tak, żeby tych obrazków nie było. O ile pozwala mu na to pracodawca,
> o ile nie ograniczają go umowy z klientami itd.

TP S.A. jest na tyle specyficzna firma, ze kazde takie niezreczne posuniecie
spotka sie z bardzo duzym niezadowoleniem uzytkownikow.

> Zawsze przecież są jeszcze ci, którzy dają mu feed. I oni potrafią
> skutecznie regulować pewne sprawy :)

To jest wlasnie sobiepansto, ktorego uwazam nie powinno sie uprawiac, feedy
powinny isc tak jak sa, bez filtrowania w imie wyzszych celow (oszczedzanie
pasma itp.). Nie chcialbym, zeby ktos kto daje mi feed za mnie decydowal co
bedzie na serwerze. Nie ma przeciez ustalonych regul na calym swiecie co jest
spamem a co nie.

> Rozumiem Twoją sytuację i pozostaje mi tylko współczuć nam wszystkim,
> że decydenci/"menedżmęt" (nie tylko w Twojej firmie) nie bardzo wiedzą,
> co to Internet i z czym to się je... :(

W zasadzie do menedzmet wie o co chodzi, tylko nie lubi nadstawiac tylka mediom,
a pornografia dziecieca to bardzo wdzieczny temat dla dziennikarzy.

Wojtek Malek