Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 17:34:39 MET DST

Wojciech Małek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:

: TP S.A. jest na tyle specyficzna firma, ze kazde takie niezreczne
: posuniecie spotka sie z bardzo duzym niezadowoleniem uzytkownikow.

Wiem. I niech się spotyka. Mówiąc brutalnie, skoro nie płacą za
korzystanie z tej usługi, to nie bardzo mają prawo wymagać.
Tak, wiem że w pewnynm sensie właśnie stanąłem po drugiej stronie
barykady (po stronie TPSA, a nie po stronie użytkowników). I wcale
nie uważam, żeby było to w tym wypadku złe :)

: To jest wlasnie sobiepansto, ktorego uwazam nie powinno sie uprawiac, feedy
: powinny isc tak jak sa, bez filtrowania w imie wyzszych celow (oszczedzanie
: pasma itp.). Nie chcialbym, zeby ktos kto daje mi feed za mnie decydowal co
: bedzie na serwerze. Nie ma przeciez ustalonych regul na calym swiecie co jest
: spamem a co nie.

W obecnej sytuacji (brak umów innych niż personalne między adminami) będzie
zapewne zawsze właśnie tak, jak napisałem; ja też nie dostaję absolutnie
pełnego feedu ani nie daję komuś feedu ze wszystkim, co mam na serwerze.
Po pierwsze, zaryzykuję stwierdzenie, że nikt nie ma _wszystkich_ grup;
po drugie, pewne rzeczy nie są przeznaczone do (dalszego) rozpowszechniania.

: W zasadzie do menedzmet wie o co chodzi, tylko nie lubi nadstawiac tylka
: mediom, a pornografia dziecieca to bardzo wdzieczny temat dla dziennikarzy.

Czyli jest tak, jakby nie wiedział. Nazywając rzecz mało drastycznie "chowa
głowę w piasek i idzie po linii najmniejszego oporu". Ale cóż, oni się
bardziej martwią o stołki niż o pryncypia/jakość/działanie...

--
	Leszek.