Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 11:28:10 MET DST

Wojciech Małek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:

:> Czy zaakceptowałbyś udzieloną przez admina odpowiedź "bo mi się
:> tak podoba"?
: Ja bym nie zaakceptowal.

A ja tak.

: Jesli ktos desyduje sie na udostepnianie jakiejs uslugi, to nie
: powinien robic to tak jak mu sie podoba.

Uważam, że admin ma prawo powiedzieć "na administrowanym przeze mnie
serwerze nie będzie obrazków takich to a takich". I ma prawo zrobić
tak, żeby tych obrazków nie było. O ile pozwala mu na to pracodawca,
o ile nie ograniczają go umowy z klientami itd.
Zawsze przecież są jeszcze ci, którzy dają mu feed. I oni potrafią
skutecznie regulować pewne sprawy :)

: Wobec czego nie ma dostepu do grup alt.* w calosci.

Rozumiem Twoją sytuację i pozostaje mi tylko współczuć nam wszystkim,
że decydenci/"menedżmęt" (nie tylko w Twojej firmie) nie bardzo wiedzą,
co to Internet i z czym to się je... :(

--
	Leszek.