Re: Atcom

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 00:00:17 MET DST

Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl) wrote:
: : A wyglada ze mozna. Mozna sobie przepisac te ogloszenia.
: _Sobie_ może i owszem.
I innym rozdac tez moze...

: : No dobrze, a co z four11 ?
: A co mnie/nas obchodzi jakieś tam Four11? Jesteśmy w RP, nie w USA.

A ja myslalem, ze Internet jest jeden i nie dzieli sie na ten z USA i ten
z RP...

: : Wiec jak? Lepiej nie informowac, czy lepiej informowac?
: : Jedni maja pretensje ze sa informowani (czyli dostaja spam), inni ze nie,
: : wiec nie moga nic zrobic.

: Najlepiej nie umieszczać - wtedy nie będzie problemu, nieprawdaż?

Najlepiej sie nie urodzic. Zycie jest niebezpieczne bo nieuchronnie
prowadzi do smierci.

: : Wydaje mi sie, ze spis adresow dajacy mozliwosc wplywania na zawarte
: : informacje (dotyczace zainteresowanego) nie jest sposobem zupelnie
: : niekontrolowanym

: Miałem wpływ na znalezienie się w spisie informacji dotyczących mnie?
: Nie miałem. A więc, jak to się czasem niezupełnie poprawnie mówi, nie
: konfabuluj... :)

Powiedzmy ze mozesz sie wypisac.

: : Czyli jednak powinnismy wysylac maile z powiadomieniem?
: _Przed_ umieszczeniem danych w bazie, i zawierające pytanie
: "czy zgadzasz się na umieszczenie...".

Trzymam za slowo

: : Propozycje konkretnych rozwiazan beda mile widziane.
: Proszę bardzo: Usunąć z bazy informacje; przed umieszczeniem każdej
: nowej informacji uzyskiwać zgodę osoby, której informacja dotyczy.

Tu takze trzymam za slowo. Pamietaj ze to Twoje propozycje.

D.M.