Re: Atcom

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 11:19:53 MET DST

Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:

: : A co mnie/nas obchodzi jakieś tam Four11? Jesteśmy w RP, nie w USA.
: A ja myslalem, ze Internet jest jeden i nie dzieli sie na ten z USA
: i ten z RP...

Internet jest może i jeden. Ale prawo ma to do siebie, że odnosi się
do podziałów administracyjnych, nie do topologii jakiejś tam sieci
Internet. Jeśli tego nie wiesz, to radziłbym się podszkolić w tej
dziedzinie - wygląda na to, że firmie Atcom znajomość prawa ma szanse
być potrzebna.

: : Najlepiej nie umieszczać - wtedy nie będzie problemu, nieprawdaż?
: Najlepiej sie nie urodzic. Zycie jest niebezpieczne bo nieuchronnie
: prowadzi do smierci.

Fakt, niektórzy mogliby się nie urodzić i świat by wiele od tego
nie ucierpiał.

: Powiedzmy ze mozesz sie wypisac.

Powiedzmy, że mogę. Co nie zmienia faktu, że znalazłem się w tym
spisie wbrew mojej woli - a o tym właśnie pisałem. Czyli nie tyle
ja się mam wypisać, co inni mieli/mają mnie tam nie wpisywać.

: : _Przed_ umieszczeniem danych w bazie, i zawierające pytanie
: : "czy zgadzasz się na umieszczenie...".
: Trzymam za slowo

Kogo? Mnie? Już słyszę te salwy śmiechu, gdy powiesz komuś:
- Firma Atcom może to robić, bo tak powiedział Szychowski...

: : Proszę bardzo: Usunąć z bazy informacje; przed umieszczeniem każdej
: : nowej informacji uzyskiwać zgodę osoby, której informacja dotyczy.

: Tu takze trzymam za slowo. Pamietaj ze to Twoje propozycje.

Nie moje. Ustawodawcy.

--
	Leszek.