Re: Atcom

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 14:59:55 MET DST

Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:

: A wyglada ze mozna. Mozna sobie przepisac te ogloszenia.

_Sobie_ może i owszem.

: No dobrze, a co z four11 ?

A co mnie/nas obchodzi jakieś tam Four11? Jesteśmy w RP, nie w USA.

: Wiec jak? Lepiej nie informowac, czy lepiej informowac?
: Jedni maja pretensje ze sa informowani (czyli dostaja spam), inni ze nie,
: wiec nie moga nic zrobic.

Najlepiej nie umieszczać - wtedy nie będzie problemu, nieprawdaż?

: Wydaje mi sie, ze spis adresow dajacy mozliwosc wplywania na zawarte
: informacje (dotyczace zainteresowanego) nie jest sposobem zupelnie
: niekontrolowanym

Miałem wpływ na znalezienie się w spisie informacji dotyczących mnie?
Nie miałem. A więc, jak to się czasem niezupełnie poprawnie mówi, nie
konfabuluj... :)

: Czyli jednak powinnismy wysylac maile z powiadomieniem?

_Przed_ umieszczeniem danych w bazie, i zawierające pytanie
"czy zgadzasz się na umieszczenie...".

: Propozycje konkretnych rozwiazan beda mile widziane.

Proszę bardzo: Usunąć z bazy informacje; przed umieszczeniem każdej
nowej informacji uzyskiwać zgodę osoby, której informacja dotyczy.

--
	Leszek.