Re: Atcom

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 00:02:21 MET DST

Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl) wrote:

: Wysłałem list z prawdziwie adresu, nie było informacji że mój adres nie działa
: ani że poczta nie będzie przyjmowana. Haseł z reguły w poczcie nie umieszczam
[...]
: ale jeśli - jak rozumiem - wynika z tego, że jeśli podpiszę swój listem
: kluczem PGP to przypilnujesz by firma ATCOM w ustawowym terminie wykreśliła
: mnie z rejestru, to nie ma sprawy - zaraz ślę ponownie. Do czasu rozpatrzenia
: zgodnie z prawem żądam też natychmiastowego wstrzymania udostępniania mojego
: adresu e-mail w serwisie firmy ATCOM.

Jesli nie chcesz uzyc przegladarki - przypilnuje.
ps. doszlo

D.M.