Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Wed 15 Apr 1998 - 22:36:05 MET DST
Darek Pyżanowski <darekp_at_polbox.com> wrote:
> Pomylka, jezeli cokolwiek nie dziala usuwa awarie na biezaco... nawet w
> swieta
Nie uwierze, dopoki nie doswiadcze na wlasnej skorze. Poparte wlasnymi
doswiadczeniami. Nie wierze,z e ktos siedzi 24h/dobe i pilnuje, zeby
dzialalo...
> (poprostu jego mieszkanie tez jest podlaczone).
> Po drugie istnieje umowa pisemna z Aster, jezeli jestes niezadowolony z
> uslug,
> zwaracja koszty podlaczenia...
Tak po prostu: dzwonisz po trzech miesiacach i mowisz "Dzien
Dobry! Niestety nie spodobala mi sie jakowsc Panstwa uslug i poprosze
o zwrot kosztow." ???????????? buhahahhahahahah czysta utopia :)
Bartek M.
-- ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B.Maruszewski_at_jtz.org.pl | | / # Zalozyciel, koordynator i opiekun projektu | | / # J T Z: http://www.jtz.org.pl/ \__| | /___ # moja strona: http://www.jtz.org.pl/bartek/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:12:08 MET DST