Re: Internet w Aster-City

Autor: Darek Pyżanowski (darekp_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 22:58:08 MET DST

>Tak po prostu: dzwonisz po trzech miesiacach i mowisz "Dzien
>Dobry! Niestety nie spodobala mi sie jakowsc Panstwa uslug i poprosze
>o zwrot kosztow." ???????????? buhahahhahahahah czysta utopia :)

Wydaje mi sie, ze mam doczynienia z ludzmi niedorozwinietymi umyslowo...

cytuje paragraf 3 punkt 7 umowy pisemnej z Aster:
"W przypadkach rezygnacji z uczestnictwa w programie pilotażowym Abonentowi
przysługuje zwort kosztów określonych w paragrafie 3 punkcie 1"

paragraf 3 punkt 1
"Abonent w zamian za przyłaczenie przez Operatora do sieci Internet
zobowiązuje się do uiszczenia przelewem na konto Operatora w terminie 7 dni
od daty podpisania umowy, jednorazwoej opłaty instalacujnej w wysokości 630
PLN z VAT."

Nie rozumiem jednego, skoro pisze o czyms, to jak mozna to wysmiewac w taki
bezmyslny sposob...

Kolejny nudny watek.... EOT