Re: Internet w Aster-City

Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Wed 15 Apr 1998 - 22:41:17 MET DST

Darek Pyżanowski <darekp_at_polbox.com> wrote:

> [...]

Nie ma czego. Jesli masz jakas kablowke, to zadzwon i zapytaj czy
planuja. Namawiaj znajomych... Ja wlasnie wczoraj dzwonilem do swojej
kablowki (po ktorej w zyciu bym sie czegos takiego nie spodziewal) i
dowiedzialem sie, ze w drugiej polowe roku jest cos takiego planowane.

Bartek M.

--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
\__|    |    /___ # moja strona:  http://www.jtz.org.pl/bartek/