Atcom

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_klub.wesolego.spammera)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 15:12:19 MET DST

Witam,

ostatnio podostawalem na wszystkie moje adresy (prawie) informacje, ze
adres ten zostal dopisany do ich ksiazki adresowej. Z tego co wiem nie tylko
ja padlem ofiara niecnych dzialan ATCOM-u, ktory zapewne szykuje sie do
stworzenia wielkiej bazy adresow i wykorzystywania jej do spamu.

Sugeruje, aby od razu odciac wszedzie przyjmowanie poczty z domeny
atcom.net.pl oraz z ich klasy adresowej.

--
I Andrzej K. Brandt I Cyber Service  andy_at_cs.net.pl I andy_at_ciemnogrod.net  I