Re: Atcom

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 16:00:13 MET DST

Dnia 20 Apr 98 o godz. 21:19, Andrzej Bursztynski napisal(a):

> Ja bym nie prowadził takich wywodów przez analogie, gdyż prawdę mówiąc
> nie jestem pewien jak wygląda to za granicą - jak coś więcej wiesz to
> się podziel informacjami. Nie wiedziałem że jesteś prawnikiem prawa
> międzynarodowego ...

Zlosliwosc mozesz sobie darowac, a co do meritum sprawy, to ja tez nie znam
zagranicznych ustaw, ale niewatpliwie wiem (i Ty tez wiesz), ze one istnieja,
i to znacznie dluzej niz nasza. Sadzisz ze chronia dane tamtejszych obywateli
gorzej niz genialny twor prawnikow postkomunistycznej RP? ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl