Re: Atcom

Autor: Piotr Kęplicz (keplicz_at_bigfoot.GGZNF.com)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 17:50:22 MET DST

Andrzej Bursztynski <NoSpam_and_at_andy.pse.pl>:
: Ja wysłałem list z żadaniem usunięcia z książki adresowej powołując
: się na ustawę o ochronie danych osobowych i zachęcam każdego do
: zrobienia tego samego. Ci badziewiarze reklamują się jako posiadający
: największą książkę adresów w Polsce - nic dziwnego skoro mają po kilku
: Andrzejów K. Brandt...

Powiem więcej - ja osobiście występuję tam ok. 20 razy. Znakomita
większość z adresów podanych przez tę bazę to różne mutacje fałszywek
dla ochrony przed spamem. Istotnie więc baza jest duża, bo nikt
adresów nie sprawdza w żaden sposób.

.pk.

--
*** Nowy Polski Słownik Pijacki:  http://rainbow.mimuw.edu.pl/~pkeplicz ***