Re: Atcom

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 16:49:01 MET DST

Andrzej K. Brandt wrote:
>Witam,
>
>ostatnio podostawalem na wszystkie moje adresy (prawie) informacje, ze
>adres ten zostal dopisany do ich ksiazki adresowej. Z tego co wiem nie tylko
>ja padlem ofiara niecnych dzialan ATCOM-u, ktory zapewne szykuje sie do
>stworzenia wielkiej bazy adresow i wykorzystywania jej do spamu.

Też dostałem.

>Sugeruje, aby od razu odciac wszedzie przyjmowanie poczty z domeny
>atcom.net.pl oraz z ich klasy adresowej.

Ja wysłałem list z żadaniem usunięcia z książki adresowej powołując
się na ustawę o ochronie danych osobowych i zachęcam każdego do
zrobienia tego samego. Ci badziewiarze reklamują się jako posiadający
największą książkę adresów w Polsce - nic dziwnego skoro mają po kilku
Andrzejów K. Brandt...

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.