Re: Internet w Aster-City

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 11:40:01 MET DST

Darek Pyżanowski <darekp_at_polbox.com> wrote:

: Nie ircuje, a mimo wszystko lubie byc on-line...

Po co być on-line, skoro nie korzysta się wtedy z usług, wymagających tego?

: wracam do domu, i w spokoju bez stresu moge poprzegladac liste

Nie możesz tego robić off-line?

: i a nie w pedzie sciagac tylko nowe maile...

Jakie "nowe maile"? W jakim "pędzie"?

: nie zrozumiesz mnie, tak jak syty glodnego...

Faktycznie, nie rozumiem Cię.

: ja nie mam problemu z jakims laczeniem sie lub nie...

Ja też nie. Po prostu się łączę, jeśli/gdy potrzebuję.

: nie gnebi mnie uczucie, czy ktos napisal cos do mnie, czy nie,

Mnie też nie gnębi...

: bo na biezaca maila splywaja...

...ale bynajmniej nie (tylko) z tego powodu :)

: Zle wnioskujesz... Czasem mysli sie o czyms duzo wazniejszym, niz
: o pojezdzie, ktory jako taki nie jest celem samym w sobie a jedynie
: forma transportu, polsrodkiem...

I tak się myśli o wszystkim, tylko nie o jeździe; i się z tego myślenia
o czym innym nie interesuje ani własnym światłem stopu, ani
kierunkowskazami, ani hamulcami, "bo przecież one po prostu mają działać";
i się wjeżdza na coś/kogoś, bo jednak nie zadziałały...

: Poorowanie nietrafne... bardziej adekwatnym byloby porowanie Aster do
: samochodu wlasnego, moze niezbyt dobrego, ale wlasnego...

Własnego? Wolne żarty. Używając kablówki jesteś zależny także od tego,
jak admin tej kablówki poustawia sprawy - i to zależny całkowicie.

: A modem to taka wypozyczalnia, rent a car... raz masz, raz nie masz...
: zalezy od kasy...

A Internet przez kablówkę to niby dają za darmo, bez żadnej kasy? ;)))

:>Ile godzin dziennie potrzebujesz spędzać on-line? Chyba nie więcej niż
:>pół?

: Jestem non-stop wieczorami...

To naprawdę nie moja wina. Czy przypadkiem nie popadasz w uzależnienie?

--
	Leszek.