Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 11:28:20 MET DST

Darek Pyżanowski wrote:
>Do oglądania dup służy wideo, tańsze lepsze i ruchome, razem z TV 100 Hz i
>sprzętem Surround tworzy piekną kombinację...

I do IRC też? Wow!

>Nie opisuj swoich doświadczeń... Przypominasz mi, znowu zrobię porównanie do
>motoryzacji, właściciela malucha, który jest zachwycony, że wszystko zna w
>swoim pojeżdzie, i sam ustawia sobie szczeliny w zaworach, nie zauważając,
>ze inni poprostu wsiadają do samochodu nie myslać o tym, czy coś dzisiaj w
>nim się zepsuje... albo co jeszcze trzeba przerobić, aby nie zabić się w
>nim...

Dwa dni temu kolega mnie przekonał że muszę zainstalować W95 żeby
sobie pograć bo niestety DirectX5.0 to tylko na W95. No i sam się wreszcie
przekonałem jaki to fajny ten samochód przy którym nic nie trzeba robić.
Owszem, miło się instaluje. Tylko nie działa. Polskie W95 wiesza się jak
każe mu się rozłączyć z TP NET.. Tak po prostu - cały system się wiesza,
nie tylko zawory grają. Dziękuję, postoję.

>Wszelkie modemy uważam za pomyłkę, nawet 56k, czy x2... Chyba, że masz
>znajomych na centrali i wsadzili patyk w Twój taryfikator...

Mało widziałeś, mamy modem na światłowodzie z prędkością 2Mbps.
W każdej chwili też można sobie zażyczyć ISDN - 128kbps.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.