Re: Cenzura w polskiej sieci [i kodeksy]

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 14:29:31 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
[----]
: Natomiast mialem na mysli sytuacje, gdy na serwerze nalezacym do firmy
: pracownicy trzymaja swoje prywatne strony. Wtedy powinno byc albo jasno
: okreslone, ze w ogole takich stron trzymac nie wolno, albo powinno byc jasno
: okreslone, ze wolno, i co na nich moze (a zwlaszcza czego nie moze) byc.
: Pozostawianie tej sprawy na zasadzie "widzi mi sie" jest sytuacja prowadzaca
: do zjawisk patologicznych, poniewaz w praktyce nie jest to "widzi mi sie"
: *wlasciciela*, tylko *administratora serwera*, ktory jego wlascicielem
: bynajmniej nie jest.
Jeżeli użytkownikowi nie podoba się decyzja administratora, zawsze
może się odwołać. Np. użytkownik z AGH od decyzji administratorów
poszczególnych systemów może się odwołać do mnie, od mojej decyzji -
do dyrektora UCI, a jeśli i tam nic nie wskóra - do Jego
Magnificencji. Szczerze wątpię, aby do czegoś takiego doszło.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej