Internet corporate policies

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 00:59:08 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Natomiast mialem na mysli sytuacje, gdy na serwerze nalezacym do firmy
> pracownicy trzymaja swoje prywatne strony. Wtedy powinno byc albo jasno
> okreslone, ze w ogole takich stron trzymac nie wolno, albo powinno byc jasno
> okreslone, ze wolno, i co na nich moze (a zwlaszcza czego nie moze) byc.
> Pozostawianie tej sprawy na zasadzie "widzi mi sie" jest sytuacja prowadzaca
> do zjawisk patologicznych, poniewaz w praktyce nie jest to "widzi mi sie"
> *wlasciciela*, tylko *administratora serwera*, ktory jego wlascicielem
> bynajmniej nie jest.

Wiesz, to jest sprawa "Internet corporate policies", ktore istnieja dla
wielu miedyznarodowych, duzych firm, ale raczej dla niewielu polskich i
mniejszych. Po prostu kazda firma podlaczajaca sie do Internetu powinna
takie zasady korzystania z sieci opracowac, wtedy uniknie wielu
problemow, zwiazanych z dzialalnoscia jej pracownikow.

Jaroslaw Zielinski