Re: Cenzura w polskiej sieci [i kodeksy]

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 16:56:42 MET DST

Dnia 9 Apr 98 o godz. 16:52, Szymon Sokol napisal(a):

> Emm... nie masz przełożonego? Myślałem, że jesteś pracownikiem WSP.
> Myślałem też, że pracownicy każdej uczelni są [bezpośrednio lub
> pośrednio] podwładnymi rektora.
Tak, a myslisz ze rektor zna sie cokolwiek na sieci? Tyle, zeby maila
wyslac... :-)
Zgodzilby sie ze wszystkim, co bym powiedzial, jezelibym stwierdzil, ze to
niezbedne... :-(
A w zakresie administrowania siecia to istotnie nie podlegam nikomu poza
rektorem (bo jezeli chodzi o moje obowiazki jako pracownika dydaktycznego, to
inna sprawa).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl