Re: rosyjska ruletka - prawdopodobnie OUTTOPIC

Autor: Leszek Wencel (lwomd15_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 21:11:28 MET DST

 5 Apr 98 0:18, BlackHack / 69 napisal:

> mam od dobrych kilku miesiecy pewien problem z polaczeniem sie
> z internetem, zawsze gdy lacze sie przez 0-20-21-22 czeka mnie
> prawdziwa rosyjska ruletka, polacze sie czy nie? praktycznie sa
> rowne szanse na to, ze zaraz bede w internecie jak i na to, ze
> polaczenie diabli wezma.. ale IMPULS TEZ! poniewaz modem laczy
> sie z severem, slychac znane

Z problemem tym boryka sie chyba wiecej osob. U mnie wystepowalo
to takze do czasu kiedy zmienilem dostawce uslug
telekomunikacyjnych. Kiepski stan centrali oraz linii powodowal
te same komplikacje z polaczeniem a na dodatek bylo ono zrywane
po kilkudziesieciu sekundach. Na moja reklamacje TPSA
odpowiedziala, ze "nie stwierdza sie nieprawidlowosci
w dzialaniu centrali oraz laczy". Diametralnie sprawa sie
zmienia w przypadku podlaczenia do centrali cyfrowej
(przynajmniej w moim miescie). Znajom ktorym udalo sie zmienic
w TPSA numer z centrali analogowej na cyfrowa znikly calkowicie
w/w problemy. Niestety dla mnie nie wystarczylo w tej centrali
numerow (tak mi powiedziano) i dlatego przylaczylem sie do firmy
NETIA. Teraz trudno sie rozlaczyc (tak dobrze idzie).
Niestety nie wszyscy maja mozliwosc zmiany centrali czy
uslugodawcy i dla tego dla wielu ten problem przynajmniej
narazie pozostanie nie rowiazany.

Zadowolony z polaczen

______
Leszek
lwomd15_at_polbox.com

Lubisz film?! Wiec na co czekasz? Przylacz sie do FILMWEBU!
Pierwszy Polski Serwis Filmowy w Internecie http://www.filmweb.pl