Re: rosyjska ruletka - prawdopodobnie OUTTOPIC

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 01:16:57 MET DST

On Sat, 04 Apr 1998 21:16:37 -0800, BlackHack / 69 <bh_at_kki.net.pl>
wrote:
>wydane na marne a ja NADAL NIE SCIAGNALEM SOBIE POCZTY.. problem ten
>wystepuje niezaleznie od systemu operacyjnego (hmm.. chociaz linuxa
>jeszcze nie istalowalem:), mam modem zoltrix 33.6, co moze byc tego
>przyczyna?
Z moich obserwacji wynika, ze protokol v.34 jest dosyc wrazliwy na
niuanse polskich linii telefonicznych i wystepuja takie wlasnie
przypadki, a im gorsza linia, tym czesciej.
Jesli laczysz sie tylko po to, zeby sciagnac poczte i nie zajmuje ona
wiele, to zastosuj wczesniejszy v32 (musisz zmienic ustawienia
modemu). Jest on duzo mniej wrazliwy, wolniejszy, ale tez pewniejszy
od v34
Osobiscie u siebie mam problemy z polaczeniem sie ze slupskim BBS-em
tpsa, v34 nie chce isc w ogole, a po przestawieniu na v32 idzie
praktycznie za kazdym razem. Czasem 4800, ale IDZIE dzieki czemu mozna
sprawdzic poczte i ja nawet sciagnac za jeden impuls.

Wiem, wiem, wiem, powinno sie laczyc za kazdym razem na 56k, no ale ja
tutaj podaje metode ktora mozna zastosowac we wlasnym zakresie,
calkowicie legalna (jak widac nie jest to wysadzanie centrali
telefonicznej w powietrze, ani podkladanie bomby pod mieszkanie
ministra lacznosci) i sprawdzona na niezbyt ciekawej jakosci liniach i
centrali typu 32ab (Strowger).
>probowalem znalezc jakis adres TPSA, znalazlem nawet strone WWW tpsa z
>mojego miasta, ale ani jednego adresu e-mail.. moze ktos z was go zna?
z e-mail-ami to daj sobie spokoj, zadzwon lepiej do nich i jak to
mozliwe to najpierw zarejestruj swoj modem o ile tego nie masz.

futszak