Re: szybsze lacze TP S.A. do USA?

Autor: Marcin Szplit (ezmms_at_eden.tu.kielce.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 16:42:41 MET

>Nie zrozumiales chyba poprzedniej wypowiedzi. Wyloze lopatalogicznie
>i bede "troche" niegrzeczny: NASK dostaje od KBN comiesiecznie/rocznie
>KUPE SZMALU _NIEZALEZNIE_ od tego co i jak robi. I ma gleboko w ...
>jakosc swojej sieci, bo odejscie od niego ktoregolwiek abonenta NIE
>OZNACZA utraty tak znacznej sumy pieniedzy, by sie tym przejmowac. Po
>prostu: jesli ja bym dostawal co miesiac 10.000 PZN niezaleznie od tego
>co robie, to robilbym WYLACZNIE to co lubie nie przejmujac sie
>absolutnie czy to komus szkodzi czy nie :)) Taka jest rzeczywistosc.

> [...]
Z tego co przeczytalem na liscie to NASK stracil dojna krowe w postaci KBN
od dnia 04.03.98 (i cale szczescie). Mysle, ze postepowanie typu "i tak mam
kase to po co sie starac" troche sie w moim pojeciu kloci z etyka zawodowa
pracownikow naukowych (a za takie osoby uwazaja sie osoby z NASK). Jest to
najprawdopodobniej swiadectwo mojej naiwnosci i niedzisiejszego podejscia do
sprawy (chociaz wcale nie jestem czlowiekiem starej daty).
Co do postawy pracownikow NASK to zacytuje jako komentarz ich podejscia do
klienta akademickiego list jaki otrzymalem na priv po moim pierwszym liscie
na temat utraty lacza do USA. Mysle, ze kultura osobista autora tego listu
nie wystawia najlepszej opinii instytucji, ktora reprezentuje.
CYTAT:
"To ja z tej samej beczki, ale przeciwny argument...
Pana zdaniem "zachlannosc" (w kontekscie Pana stwierdzenia) polega na
zaoszczedzaniu mnostwa pieniedzy??? Oszczedzic po to, aby uruchomic
duzo szybsze i lepsze lacze na swiat, tylko ze nie przez szrot Digexa???
Albo Pan zartuje, albo w ogole nie wie, o czym mowi/pisze. Jezeli to
pierwsze, to OK, ale jezeli to drugie, to w ogole prosze nie wypisywac
glupot, skoro zupelnie nie wie Pan, o co chodzi. A poza tym, to nie
"strata", lecz nasza rezygnacja z tego lacza i z uslug Digexa...
To tyle "w temacie" zacytowanego Pana stwierdzenia bedacego glupota.
-Mirek"