Re: szybsze lacze TP S.A. do USA?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 17:53:28 MET

Marcin Szplit <ezmms_at_eden.tu.kielce.pl> wrote:
: Z tego co przeczytalem na liscie to NASK stracil dojna krowe w postaci KBN
: od dnia 04.03.98 (i cale szczescie). Mysle, ze postepowanie typu "i tak mam
: kase to po co sie starac" troche sie w moim pojeciu kloci z etyka zawodowa
: pracownikow naukowych (a za takie osoby uwazaja sie osoby z NASK). Jest to
: najprawdopodobniej swiadectwo mojej naiwnosci i niedzisiejszego podejscia do
: sprawy (chociaz wcale nie jestem czlowiekiem starej daty).
[----]
To chyba grube nieporozumienie - kto w NASK uważa się za pracownika
naukowego? Sam szef tej instytucji wygłosił przecież kiedyś pamiętne
stwierdzenie, że NASK z nauką łączy tylko nazwa, która jest
historyczną zaszłością (cytat niedokładny).

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej