Re: szybsze lacze TP S.A. do USA?

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_arch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 15:18:38 MET

>Maciej Ciechonski <mciechon_at_kbn.gov.pl> wrote:
>: [...] W kazdym razie argumenty typu "KBN chojna reka
>:rozdaje pieniadze podatnikow glownie NASK-owi" a) byly bzdurne w swej istocie,
>:b) dzis sa nieaktualne.

> Czy moglbys objasnic na czym polega bzdurnosc w punkcie a)

tez bylbym bardzo ciekaw... mimo tego, ze maciek jest pierwsza
osoba z kbnu widziana przeze mnie na tej liscie, enigmatycznosc jego
wypowiedzi jest tak duza, ze moze lepiej, zeby w ogole nic nie pisal?
bo tylko narazi sie przelozonym...

co do punktu b) rozumiem, ze kbn przestal obdarowowywac nask pieniedzmi
podatnikow. ciesze sie z tej decyzji, szkoda, ze zapadla tak pozno.

--s