Re: szybsze lacze TP S.A. do USA?

Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Thu 12 Mar 1998 - 00:13:15 MET

Marcin Szplit <ezmms_at_eden.tu.kielce.pl> wrote:
> Sergiusz Pawlowicz napisał(a) w wiadomości:
> <6e4hvn$3du$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...

> Staram się pracować możliwie jak najlepiej i płacą mi ryczałtem 600 zł

No i wiesz, ze jesli bedziesz cos robil zle to mozesz wyleciec - bo
np. studenci sie poskarza dziekanowi/rektorowi... I starasz sie robic
to co robisz jak najlepiej zeby sie utrzymac. A NASK nie ma "takiego
dziekana/rektora"...

> miesięcznie (bo tyle w Kielcach zarabia asystent na uczelni) i na nikogo się
> z tego powodu nie obrażam. Choć w sumie mógłbym powiedzieć moim studentom:
> "za takie pieniądze to macie byle jakie ćwiczenia jak mi KBN zapłaci to się
> może poprawię."

Nie zrozumiales chyba poprzedniej wypowiedzi. Wyloze lopatalogicznie
i bede "troche" niegrzeczny: NASK dostaje od KBN comiesiecznie/rocznie
KUPE SZMALU _NIEZALEZNIE_ od tego co i jak robi. I ma gleboko w ...
jakosc swojej sieci, bo odejscie od niego ktoregolwiek abonenta NIE
OZNACZA utraty tak znacznej sumy pieniedzy, by sie tym przejmowac. Po
prostu: jesli ja bym dostawal co miesiac 10.000 PZN niezaleznie od tego
co robie, to robilbym WYLACZNIE to co lubie nie przejmujac sie
absolutnie czy to komus szkodzi czy nie :)) Taka jest rzeczywistosc.

**** UWAGA ****
Powyzsza wypowiedz odnosi sie TYLKO I WYLACZNIE do kierownictwa NASK a
nie do zwyklych pracownikow, ktorzy nie majac srodkow/pozwolen nie
moga wiele zrobic, wiec prosze tych drugich o nie traktowanie tej
wypowiedzi osobiscie.
**** UWAGA ****

Bartek M.

--