Re: szybsze lacze TP S.A. do USA?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 13:36:26 MET

B.Maruszewski_at_jtz.org.pl wrote:
: Marcin Szplit <ezmms_at_eden.tu.kielce.pl> wrote:
:> Sergiusz Pawlowicz napisał(a) w wiadomości:
:> <6e4hvn$3du$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
:>>a jak tobie by placono, powiedzmy, ryczaltem, 40 000 zl miesiecznie,
:>>niezaleznie od tego, jak wykonujesz swoja prace, przywiazywalbys do niej
:>>wage, staralbys sie pracowac lepiej?
:> Staram się pracować możliwie jak najlepiej i płacą mi ryczałtem 600 zł

: No i wiesz, ze jesli bedziesz cos robil zle to mozesz wyleciec - bo
: np. studenci sie poskarza dziekanowi/rektorowi... I starasz sie robic
: to co robisz jak najlepiej zeby sie utrzymac. A NASK nie ma "takiego
: dziekana/rektora"...

I to właśnie mnie dziwi. Bo, jak ktoś trafnie zauważył, NASK nie jest
prywatną firmą paru panów (profesorem, to jest chyba tylko jeden z
nich?). Jest JBR, której organem założycielskim jest KBN.
Równocześnie NASK wszem i wobec głosi, że "z nauką łączy go tylko
nazwa", KBN zaś zapewnia, że nie ma żadnego wpływu na działalność
NASK. Jak to do licha jest, może mnie ktoś wreszcie oświeci??

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej