Powitanie

Autor: Wojciech Apel (wojtek_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 23:37:45 MET

No to mamy pl.misc.telefonia.ISDN !
==========================

Witam wszystkich czytelniko i pisarzy tej nowej grupy dyskusyjnej

Po dlugim czasie udalo sie ja zarejestrowac wiec skoro juz jest mozemy ja
wykorzystac na wymiane wiedzy teoretycznej jak i praktycznych doswiadczen
zwiazanych z ISDN.

Technologia ta wlasnie wkracza do naszego kraju. Pierwsze instalacje
pracuja juz od ponad roku ale z tego co wiem, TPSA szykuje sie z masowym
udostepnianiem BRI w niektorych miastach. Bedzie wiec o czym rozmawiac.

I jeszcze dwie sprawy techniczne. Czy ktos z obecnych tu potrafi zalatwic,
uruchomic, zorganizowac bramkowanie NEWSow do listy dyskusyjnej (listsrv).
Wiem, ze nie wszystcy maja dostep do tej formy dystrybucji wiadomosci wiec
bramkowanie do listy poszerzylo by grono obecnych.

Druga sprawa to redagowanie FAQ. Aby sie nie powtarzac warto by zbierac co
ciekawsze wypowiedzi u umieszczac je na jakism WWW. Ja smialo moge
zaoferowac miejsce na serwerze.

Ostatni problem to "moderowanie". Ja jestem starym FidoLudkiem (o ile ktos
pamieta co to jest siec FIDO i pamieta PiKus BBS 2:484/3) W Fido kazda
konferecja miala swojego tworce i moderatowa. Moderator ustalal regulamin,
porzycinal niewlasciwe watki, rozstrzygal spory i na dodatek mial zawsze
racje. Moderator mial tez techniczne mozliwosci kontrolowania dystrybucji
konferencji gdyz podlaczenie kazdego wezla wymagalo jego zgody. W
Internecie nie ma takich mozliwosc (przynajmniej mi nic nie wiadomo)
dlatego mamy wiecej wolnosci ale i wiecej swawoli. Wiecej wypowiedzi ale i
wiecej wodolejstwa. Otoz prosilbym obecnych o skupianie sie w dyskusji na
meritum sprawy. Sam ze swojej strony bedzie sie staral pilnowac porzadku.

No to tyle - zaczynami !

Wojtek

PiK-Net Sieci Rozlegle
44-100 Gliwice