Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 18:25:17 MET

1 Mar 1998 20:09:54 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl>
napisał(a):

>Ale bredzisz !. Czy ty naprawde chcialbys zyc w takim spoleczenstwie, gdzie
>kazdy moglby legalnie zabijac ? - polecam natychmiastowa terapie.

I znowu "młócenie". Skoro piszę z punktu widzenia rynku to nie z
punktu widzenia społeczeństwa. Różnica jest zasadnicza. Rynek jest
pewnym zwykle bardzo małym podzbiorem jednostek za to mocno
zainteresowanych sprzedażą i kupnem produktu.

>Oczywiscie, ze nie jest.

Ty, dobrze się czujesz ????????????!

>Policjant zabijajcy bandyte tez nie jest. Ile te
>masz lat ? Znam 6 latkow rozumiejacych takie rzecz....

równieśnicy ?

>Wiesz, z punktu kradnacego pewno jest uzaszadniona...

>1. Nie porownuj jakis tam obrazkow z pornografia dziecieca.

Uhaha, a CO ZA RÓŻNICA z punktu widzenia odbiorcy ? Jak nie chcesz
oglądać to nie oglądasz, ale tacy co chcą istnieją.

>2. Pornografia jest szkodliwa np. dla mlodziezy, moze prowokowac dewiantow
>i dlatego powinna byc zakazana i wytepiona, nawet jezeli dla czesci ludzi
>nie jest szkodliwa.

Bleble, a jedzenie chleba zamula żołądek

>Bo nie moze byc nieograniczonej wolnosci !

To jesteś palant jeśli w imię ograniczania wolności ograniczasz
wolność (to dokładnie wynika z twojego wyjaśnienia)

>"Kozly ofirane" sa bardzo potrzebne - odstaraszaja innych, jak kiedys
>wiszacy na szubienicach zloczyncy przed wjazdem do miasta.

Jako że ponoć wszyscy ludzie chcą być potrzebni to radzę ci ZOSTAŃ tym
KOZŁEM "ofiranym".