Erotyka na alt.binaries.*

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 23:39:17 MET

On 1 Mar 1998 20:10:00 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:
>Ale duzo jest takich...
Dopisz mnie w takim razie do listy "zboczencow".
>Nie wszyscy ludzie musza go popierac. Prawa nie trzeba kochac, powinno sie
>go bac !
Epoka stalinowska dawno juz minela, ale widze ze sa dalej tacy co ja
popieraja.
Swoja droga to prawo powinno sluzyc uczciwym obywatela a nie ich
straszyc.
>Zasady prawne w glownych zalozeniach sa jasne i wprost wynikaja z
>dziesieciu przykazan i Bibli.
No i co z tego ???
Biblia nie byla i nie jest pewnikiem, zostala napisana przez ludzi tak
jak prawo wiec...
>Inne szczegoly mozna ustalic w sposob
>demokratyczny,
Patrzcie demokrata sie znalazl.
Co bys w takim razie powiedzial jakby wiekszosc stanowili dajmy na to
homoseksualisci ???
>Tak ustalone prawo powinny byc surowo wprowadzane w zycie.
O tak, a tych nie-homoseksualistow najlepiej na stos, albo:
http://www.geocities.com/Athens/3010/indext.html

futszak

PS. Sorry za off-topic ale znowu nie moglem sie powstrzymac :(