Re: Erotyka na alt.binaries.*

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 08:38:32 MET

On 3 Mar 1998 23:52:16 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:
>Prosze bardzo !
Dziekuje uprzejmie :)))
>A co to ma wspolnego ze stalizniazmem- to po prostu fundament normalnego
>panstwa.
A to ma wspolnego, ze za Stalina tez sie mowilo ze to jest normalne
panstwo.
>Kazdy, kto zlamie prawo powinien sie bac, a nie naigrywac ze
>sprawiedliwosci.
To jest ideal, ale praktyka bywa inna.
Bezposredniaa kontrola kazdego obywatela to nie na polskie warunki,
poprostu Polak z natury lubi nie byc kontrolowany nawet jak jest
niewinny.
Swoja droga jak to technicznie zrealizowac ???
>Biblia nie jest dzielem ludzi, tylko Boga.
A gdzes Ty to wyczytal ???
>Ja mowielm o szczegolach, np. czy zlodziejom obcinac prawa, czy lewa reke.
>:-).
A podcvzas egzekucji bylo najwiecej kieszonkowcow...
>Spoleczenstwo homoseksualne raczej by z przyczyn naturalnych zbyt dlugo nie
>przwtrwalo.. ;-)
Ja pisalem o takim, w kotrej geje stanowia wiekszosc, a nie o
skladajacym sie wylacznie z ludzi o takim usposobieniu seksualnym.

futszak