Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 21:09:54 MET

Konik Bujany <rocking_at_horse.edu.pl> napisał(a) w artykule
<365aff56.277962740_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
> 27 Feb 1998 23:25:15 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl>
> Ależ jeśli ktoś NAPRAWDĘ chce to tego mordercę zatrudnić to
> niezależnie czy jest jest to legalne czy nie, uda mu się. Ograniczanie
> praw klienta nie ma sensu. Rzecz jasna zawód płatnego mordercy nie
Ale bredzisz !. Czy ty naprawde chcialbys zyc w takim spoleczenstwie, gdzie
kazdy moglby legalnie zabijac ? - polecam natychmiastowa terapie.
> powinien być społecznie akceptowany, ale to wszystko co ma sens. A
> naprawdę sprawa jest jeszcze bardziej skomplikowana bo żołnierz RP
> ***JEST*** płatnym mordercą ! Co to monopol ma prawo a ja nie ??? :-)
Oczywiscie, ze nie jest. Policjant zabijajcy bandyte tez nie jest. Ile te
masz lat ? Znam 6 latkow rozumiejacych takie rzecz....

> Pytanie tylko czy jakakolwiek KRADZIEŻ jest uzasadniona kontra czy
Wiesz, z punktu kradnacego pewno jest uzaszadniona...

> istnieje nieszkodliwa PORNOGRAFIA. Śmiem twierdzić, że pornografia w
> sensie jednostki nie jest szkodliwa. Dobrze, wiesz, że większość ludzi
> mających komputer kiedyś oglądała obrazki. Ktoś komuś z tego powodu
> zrobił krzywdę? Nie, a w każdym razie nie sposób tego udowodnić. W
1. Nie porownuj jakis tam obrazkow z pornografia dziecieca.
2. Pornografia jest szkodliwa np. dla mlodziezy, moze prowokowac dewiantow
i dlatego powinna byc zakazana i wytepiona, nawet jezeli dla czesci ludzi
nie jest szkodliwa.

> imię czego chcesz ograniczać prawa innych osób ? Musisz wiedzieć bo
> inaczej oni w rewanżu ograniczą Tobie!

Bo nie moze byc nieograniczonej wolnosci !

> E tam, w obu przypadkach jest to kozioł ofiarny. Z racjonalnym
> podejściem nie ma to nic wspólnego.
"Kozly ofirane" sa bardzo potrzebne - odstaraszaja innych, jak kiedys
wiszacy na szubienicach zloczyncy przed wjazdem do miasta.

--
jacek