Re: TPNET - blokada serwera

Autor: futszak (futszak_at_WYPIERDZIELTO.irc.pl)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 10:09:58 MET

On 23 Feb 98 12:13:34 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:
>[...]
>Jest zly.
>Spowoduje spadek gdzies tak o polowe (oczywiscie liczba wzieta zupelnie z
>ksiezyca, ale kilkadziesiat procent to bedzie na pewno) zainteresowania
>korzystaniem z Internetu w Polsce.
Glownie odpadna ci, ktorzy sa tutaj najmniej potrzebni.
>Na to TPSA nie pojdzie nigdy ze wzgledow finansowych,
Zapomnialem, ze Siec stworzona glownie do edukacji i skladajaca sie
glownie z ludzi powiedzmy sobie w miare inteligentnych mozna w ten
sposob spierdzielic a za wszystkim stoja pieniadze.
A moglo byc tak pieknie gdyby tpsa od razu oferowala dostep
nieanonimowy wtedy by kazdy wiedzial ze kiedy bedzie utrudnial innym
zycie to zostanie najpierw ostrzezony a potem wyeliminowany.
Pozostaje tylko nadzieja na to, ze jak wejdzie konkurencja w postaci
Internetu w CATV to tam od razu beda oferowali Internet nieanonimowy i
problem zmniejszy sie, no ale jak to sie mowi nadzieja jest matka
glupich :(
>a ja ja w tym popieram, bo ja bym sie tez nigdy nie zgodzil z zadnymi
>dzialaniami *ograniczajacvymi* dostep do Internetu, z powodow nazwijmy to
>"ideowych" ;-)
Nawet jesli odea to zmniejszenia hamstwa w Sieci ???

futszak