Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 13:18:48 MET

Dnia 23 Feb 98 o godz. 6:33, Adam Jarecki napisal(a):

> Tylko ze na przyklad w Lodzi numery dostepowe daje tylko PDI. Reszta
> korzysta (naiwnie...) ze stworzonej do wyzszych celow TPSA.
Kto to jest "reszta"?
Ja mam na swojej liscie nastepujace firmy z Lodzi bedace prawdziwymi
providerami (tzn. posiadajace wlasny sprzet dostepowy): Laser, ZETO, LODMAN,
Magnum, Multinet (?), Doskomp, PDI, Perytnet, Telbank, ZET. Byc moze niektore
z tych firm oferuja tylko linie dzierzawione, ale na pewno niektore z nich
maja i modemy. Nie chce mi sie np. wierzyc, zeby taki LODMAN nie mial...
Jezeli moje informacje sa niescisle, to bede wdzieczny za SPRAWDZONE poprawki.

--
Pozdrowienia,
Jaroslaw Rafa                          Lista providerow Internetu w Polsce: