Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 13:11:00 MET

Dnia 22 Feb 98 o godz. 19:51, futszak napisal(a):

> Proponuje zlikwidowac ppp przy wchodzeniu przez 0202122.
> Zamiast ppp niech kazdy wchodzacy wpisuje nazwe uzytkownika i haslo
> czyli niech kazdy zanim zacznie korzystac z Internetu niech ruszu d...
> do najblizszego BOK-u Tp.S.A. ,wypelni odpowiedni formularz i po
> jakims czasie bedzie mogl korzystac z Sieci calkowicie naromalnie jako
> zidentyfikowany uzytkownik.
[...]
> Czy moj pomysl jest zly ???
Jest zly.
Spowoduje spadek gdzies tak o polowe (oczywiscie liczba wzieta zupelnie z
ksiezyca, ale kilkadziesiat procent to bedzie na pewno) zainteresowania
korzystaniem z Internetu w Polsce.
Na to TPSA nie pojdzie nigdy ze wzgledow finansowych,
a ja ja w tym popieram, bo ja bym sie tez nigdy nie zgodzil z zadnymi
dzialaniami *ograniczajacvymi* dostep do Internetu, z powodow nazwijmy to
"ideowych" ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl