Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 12:57:54 MET

Dnia 21 Feb 98 o godz. 10:51, rafamiga_at_bofh.org.pl napisal(a):

> Janek, sądzisz, że jest to wykonalne technicznie?

Serwer dostepowy krakowskiego Cyfronetu, na ktory bynajmniej nie mozna sie
dodzwonic anonimowo, ma mozliwosc odczytywania przekazywanego przez centrale
caller-id. Oczywiscie z oczywistych przyczyn bez efektu ;-). Co by robil
dalej z ta informacja, gdyby mu sie udalo ja dostac, nie wiem, ale
wydaje mi sie, ze to o czym pisze Janek, jest jak najbardziej technicznie
wykonalne.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl