Re: SPAMy poczta (via kajzer@zeus.polsl.gliwice.pl)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 13:04:05 MET

Dnia 21 Feb 98 o godz. 18:20, Piotr Sasiedzki napisal(a):

> W dniu dzisiejszym na skutek niefrasobliwosci jednego z naszych
> uzytkownikow intruzowi (najprawdopodobniej z terenu Krakowa
> - badamy to wlasnie) udalo sie rozeslac po calym swiecie
> (ale glownie do Polski) ponad 17tys kopii tego samego
> listu (o niezbyt przyjemnej tresci).
[...]
> Intruz skorzystal z mozliwosci do zapisywania w zbiorze .forward
> uzytkownika kajzer - z tego powodu listy, ktore pisaly osoby
> zaniepokojone otrzymaniem poczty adresowanej na inna osobe rowniez
> byly przekazywane do wszystkich "ofiar" (do czasu usuniecia
> przekierowania).
Podobny numer ktos zrobil w srode (18.02) w nocy z kontem
hak_at_mars.kt.agh.edu.pl. Na dodatek w liscie adresatow maila bylo rowniez to
samo konto, w efekcie czego zrobila sie petla - ja sam dostalem 18 listow, i
potem jeszcze kilkanascie odrzutow od sendmaila z "too many hops".
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl