Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 22 Feb 1998 - 15:44:56 MET

On 21 Feb 1998 20:22:09 GMT, robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl (Robert Maron) wrote:

>: Tyle ze niniejszym tak: z braku mozliwosci/lenistwa z czystej wygody
>: wylaczyles dostep. Z czystej wygody - bo ci sami ludzie przeniosa sie
>: na inny serwer. A sytuacja docelowa - tpsa dostep daje ... ale
>: do czego?
>
>internetu
>na kazdym serwerze da sie wylaczyc dostep...

??? Pewnie to sie nazywa "podnoszenie jakosci uslug w sieci TPSA (dzieki
TPSA)", a szerzej "POSTEMP"

>: : Więc jeśli ktoś jest tak madry, że
>: : jest w stanie podać Salomonowe rozwiazanie, proszę bardzo. Można wyłaczyć
>: : dostęp tylko dla w/w miast, ale to też ma wady.
>: A w ogole zastanowiles sie jak docelowo mialoby to wygladac?
>
>Ty na pewno nie; kurcze, strasznie mnie drazni dawanie rad i podobne do
>powyzszych pytania :-(

A masz lepsze? Jak widzisz jest popyt na dobra rade...

>mysle, ze jest jakims rozwiazaniem odcinanie tylko dzielnic, na podstawie
>numeru modemu osoby filtrowanej; tylko, ze to doda troche roboty paru
>ludziom, ktorzy zapewne juz sa zajeci...

(To jest fascynujace, to w jaki sposob jedni zastanawiaja sie w jaki sposob
utrudnic zycie drugim marnujac czyjs, przypuszczam, cenny czas.)
I ktorych prace zapewne mozna spozytkowac w inny sposob. Moga np. nauczyc
sie wylaczac CID-a dla poszczegolnych osob, zamiast dla calej centrali,
rozwiazujac w ten sposob problem numerow zastrzezonych.
Ale zawsze latwiej/prosciej wylaczyc cala centrale... i wlasnie zaczyna sie
to mscic.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/