Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Wed 04 Feb 1998 - 03:32:02 MET

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> pieniadze ze skladek moglyby byc wykorzystane do oplacenia podwykonawcy,
> ktory zajmowalby sie techniczna strona rejestracji domen, aktualizacja
> informacji we whois etc.
>
> nie jestem pewien czy sama rejestracja domen powinna byc platna
> i jesli tak, to w jakim stopniu.

Nie no, to trochę na okrętkę. Niech wykonawca się sam utrzymuje z opłat.
I niech zostanie wybrany drogą przetargu. Bo inaczej to jak, każdy ma
się stać członkiem organizacji tylko po to, żeby kupić DNS? I na dodatek
nie dostanie za to normalnej faktury, tylko pokwitowanie o uiszczeniu
składki członkowskiej?

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *  POLAND