Re: SPUI

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Wed 04 Feb 1998 - 03:23:28 MET

Antek Sawicki wrote:

> Ale wg mnie ZADEN ISP nie moze zajmowac sie DNS'em, powinna to robic
> NIEZALEZNA organizacja dzialajaca dla WSZYSTKICH polskich ISP, niemoze
> byc zadnego "wyroznionego".

Ale co za różnica kto to będzie obsługiwał DNS. Sprawa prosta. Jakaś
organizacja non-profit przygotowywuje warunki brzegowe dla takiej
działalności (PSI?). Organizacja może składać się nie tylko z ISPs, ale
i również zwykłych użytkowników.

Natomiast obsługiwać DNS będzie ten, kto po prostu wygra publiczny
przetarg na jego obsługę. Czyli zaoferuje najniższe stawki przy
najwyższym poziomie usług. W czym problem? Że ktoś na tym zarobi? No to
niech zarobi. Operator ten w dalszym ciągu będzie podlegać decyzjom
organizacji i będzie mógł być przez nią odwoływany.

A powyższe zdanie brzmi dla mnie trochę tak jak: "Kolejarze nie powinni
zajmować się pociągami".

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *  POLAND