Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 01 Feb 1998 - 22:55:01 MET

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>:
> Emil Stepniewski <emil_at_aa.bb.cc> wrote:

> : A o tym, ktorzy to sa ci najwieksi i ilu powinno byc ich w radzie,
> : to kto by mial decydowac?

> To proste: jak ktoś zapłaci wpisowe do owej rady, to znaczy, że go
> stać. Małych nie stać.

Dokladnie tak. Oplacenie odpowiednio wysokiej rocznej skladki dawaloby
czlonkostwo w radzie (jak zwal tak zwal) i jeden glos.

nie ma powodu dla ktorego jedni mieliby miec wiecej glosow, a inni mniej.
nie ma tez powodu dla ktorego udzial mialby byc ograniczony do providerow.

pieniadze ze skladek moglyby byc wykorzystane do oplacenia podwykonawcy,
ktory zajmowalby sie techniczna strona rejestracji domen, aktualizacja
informacji we whois etc.

nie jestem pewien czy sama rejestracja domen powinna byc platna
i jesli tak, to w jakim stopniu.

--w