Re: Co powinni administratorzy?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 23:41:45 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl wrote:

> W grupie pl.news.nowe-grupy Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> napisał(a):

> jest was chyba kilku, co nie? kilku "licznych" dyskutantow :)

Tak, jest kilka osob, ktore sie z toba nie zgadza i - co zadziwiajace -
znacznie mniej osob, ktore sie z toba zgadza. To tez forma glosowania,
prawda? Jesli ci sie nie podoba system, mozesz walczyc o jego obalenie
lub probowac go zmienic - ale ty nie wybrales zadnej z tych drog, a po
prostu BARDZO malo elegancka krytyke zastanego porzadku. Mam nadzieje,
ze nie obrazisz sie, jak twoi rozmowcy zaczna ci odpowiadac na twoim
poziomie dyskusji?

Jaroslaw Zielinski