Re: Co powinni administratorzy?

Autor: ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze
Data: Tue 03 Feb 1998 - 22:45:57 MET

W grupie pl.news.nowe-grupy Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> napisał(a):
: No coz, wydaje mi sie, ze jest takze dla nich. Wydaje mi sie, ze zadanie
: w grupie dyskusyjnej "zamkniecia twarzy", to tak, jakbys na basenie
: krzyknal: "nie plywajcie!".

ale basen jest do plywania, chryste panie.
a admin newsow do ich zakladnia, a nie oceny.

:> znajomych prywatna sprawa. naprawde kocham rozmawawiac o gorącym tyleczku
:> jolanty kwasniewskiej i gowno wam do tego, jasne?
: "Wam"? Znasz ten dowcip o paranoi i zmowie?

jest was chyba kilku, co nie? kilku "licznych" dyskutantow :)

: Dobrze, powiem bardziej przystepnie: nie jest najlepszym sposobem na
: wyzycie sie.

na kim sie chcesz wyżywać?
dalej nie rozumiem.

--
sergiusz pawlowicz                         at work: faculty of architecture